Always together... Always

Kami lahir lain ibu lain ayah tapi darah kami sama. Kami bermain daripada kecil sehingga menjadi remaja. Kami sering memakai baju yang sama, sering membeli barang yang sama dan selalu berkongsi masalah ataupun gossip. Saya kakak dan dia adik, saya(kakak) dia(adik). Daripada kecil ibu/mak kami ajar supaya kami panggilan seperti. Tak ku sangka hinga saya berumur 15 tahun dan dia berumur 14 tahun kami masih kekal memanggil "adik,kakak". Alhamdulilah kami kekal sebagai adik beradik saudara yg tak seiras tapi hanya sama pakaian.


Kami suka mandi sama-sama, berendam, berenang, berangan, berdandan, bermain, berrrrrrr sikit. Lol. Usia tak menjadi penghalang untuk kami teruskan hidup sebagai adik beradik saudara atau kawan. Kami sering berdua kemana sahaja~ Sering. Kami selalu sembang gossip hal kami. Ini masalah kami berdua. Hanya kami. Saya sayang dia adik saya, dan saya tahu dia menghormati saya. Tiada yg lain kami nak bermain dengan sepupu hanya tinggal kami sahaja yang kecil lagi manis. Maaf sepupu kami ramai lelaki daripada perempuan, maaflah yang perempuan ada yang dah kahwin. Termasuk kakak saya. Eh sebenarnya kami tiga orang . Tapi kami berdua lg rapat. Yg seorang lagi tu dah kira dewasa dah. Sebab dia dh belajar U. So tinggal je kami uhukuhukkkk~
Ika, Aku, Anisaa

Zaman bila gambar ni>?! Why look weird. Okay inilah kami tiga beradik tapi hanya aku dan Anisaa je bersama. Kalau tunggu Ikah ni, dia datang Taiping or kami pergi Ipoh baru jumpa. Ikaaaaaaaaaaaa we miss you so much. Rindu nak karaoke lagi~ Ini namanya adik beradik saudara yang sering melekat kemano jueeeee walaupun sukar untuk ketemu.

Ikah ni hanya kakak dan hanya persinggahan bagi saya dan Anisaa melepaskan geram kepada budak2 yang tak matang. Eh we always together tambah2 ada family holidays. Kamilah yang the best sebab kami suka merajuk kalau tak dapat keluar, Anisaa senyap Ikah mungkin ada bising sedikit, dan saya...................... Nangis................ Malu ..............Ahhhh diam!~. 

The best is Anisaa satu sekolah dengan aku so kita org suka sangat main juling! Eh jewling, weh menda?! K jeling............... Suka gelak bila nampak dari jauh.. Mcm hape je kan!? Hhahahhaha dekat sekolah sekrang ni payah sangat nak jumpa sebab masing2 dah sibuk dgn hal masing2 dekat sekolah.......... Dan saya sibuk dgn kerja fom3.............. Ahhhh menci..............

Dulu sering ada waktu untuk kita~

Sejak sekolah menyelembungi dirinye adoi pung~ Lol. Payah sangat nak lepak dengan Anisaa, tidur rumah dia, watch movie, having breakfast dekat Oldtown, tea time dekat Kamal Lodge. Payah sangat sekrang ni................ Payah sangat............... Hanya mampu jumpa di sekolah. Yelah aku sibuk dengan tuition Sabtu Ahad, bila ponteng tuition baru lah boleh pergi rumah dia, tu pun kalau boleh ponteng...... So sad. Kadang2 lepas aku tuition, aku terus menujuk ke library, baca buku ke lepak dgn dia ke?! Haha sape lagi aku nak ajak!? Tiap2 minggu g library....... <<<<<<<<<<--------------Tipu bulan 1 dan 2 tu je rajin. Tapi kami tak lupa akan persahabatan kami atau kestiaan sebagai adik beradik....... 

I love you Hajjah Anisah Binti Haji Yusof :)